Over mij

Mijn naam is Vivian ben 41 jaar en woon in het Zuiden van het land. Ik ben Paragnost, Crystal Healer, Reiki Master, Schrijfster van Visueel Geleide Hypno Meditaties inclusief Vorig Leven Regressie Meditatie  en Spiritueel Ervaringsdeskundige met een
Psychologische achtergrond.  Het is mijn levenstaak om mensen daar te helpen waar zij vaak niet meer verder komen. Omdat ik de standaard psychologie niet kon rijmen met de voor ieder mens aparte problematiek en unieke persoonlijkheid,  mede door mijn eigen ervaring in de psychologie (van beide kanten, opleiding en zelf als cliënt) waarin ik zag waar men tegen de muur aanloopt en waar men niet verder komt in deze standaard vorm. Vooral op emotioneel gebied is er een schamend te kort aan begrip en ondersteuning, daarom heb ik 10 jaar geleden besloten om de aanpak en methodiek te veranderen en aan te passen aan de persoon zelf in combinatie met mijn gaven.  Ik heb een zeer unieke en wel beproefde behandeling uitgevonden die zo is samengesteld dat men op meerdere vlakken gelijktijdig actief is, lichaam geest en ziel, deze therapie heet ParaPsychologischeReikiTherapie.

Zo heb ik meerdere behandelingen die hierop aansluiten, het is maar net wat jezelf wilt en wat bij jou past. De ene behandeling is genuanceerder dan de ander maar allemaal hebben zij hetzelfde doel, namelijk het herstellen van je natuurlijke staat van zijn, je eigen ik. Tevens los ik, indien nodig vorig leven karma in en verbreek ik oude zielscontracten die jou verhinderen om in dit leven, in het hier en nu verder te komen en dit zijn vaak terugkerende thema’s /situaties, handelingen of oude denkpatronen die hieraan gekoppeld zijn zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Het onderscheid hierin zie ik direct en weet dan ook hoe wij samen verder te werk moeten gaan. Ik neem mijn tijd en stel je op je gemak en geef jou de controle over de behandeling, wat je niet wilt gebeurt dan ook niet. Alles gaat in overleg en gepaard met volledige uitleg.

Ik werk met individuen, stellen en gezinnen en ook kinderen die alleen komen vanaf 12 jaar.  Ik heb mijn leven eraan gewijd mensen te helpen om hun innerlijke wonden te helen, hechtere familiebanden te ontwikkelen en hun leven te verbeteren op manieren die ze nooit voor mogelijk hadden gehouden. Het is een ontdekkingsreis die me met elke klant opnieuw plezier brengt en ik ben nog elke dag dankbaar dat dit mijn werk is. Onze sessies samen zijn een veilige plek waar je de emotionele steun en professionele begeleiding krijgt die je nodig hebt. Hoewel we praten over de problemen waar je tegen aanloopt, richten we ons ook op je sterke kanten en kijken we naar manieren om op dat fundament positieve veranderingen aan te brengen in je leven. 

 Omdat ik zelf van ver gekomen ben en een lange hobbelige weg heb afgelegd in mijn leven met ook de nodige obstakels, tegenslag, pijn en verdriet en eigenlijk ook onbewust/bewust altijd de moeilijkste weg verkoos, verkreeg ik het inzicht hoe de dingen in het leven werken en ook tegen je kunnen werken , dit was mijn les dit moest ik leren. Door jarenlange ervaring met mensen, analyse, zelfanalyse en reflectie heb ik mijn expertise gebruikt om mijn eigen methodiek en technieken te ontwikkelen die wel degelijk effectief werken om mensen de juiste vaardigheden aan te leren zodat men weer vooruit kan komen waardoor hun leven verandert en verbetert. En of dit nu met een Healing of een Reading is, ik kijk altijd naar wat jij nodig hebt om de weg naar jezelf weer terug te vinden.

Wat mijn gaven betreft deze heb ik al van kind af aan en deze betrekken zich op helderziendheid en heling.
Kaartleggen & automatisch schrift doe ik al vanaf mijn 16e. Healing vanaf mijn 18e onbewust/bewust. 

Simpel gezegd, Paragnost en Reiki Master/ energetisch therapeut. 

In de Reiki combineer ik Edelsteentherapie,  Aromatherapie,  NLP,  Psychologie, Visueel geleide Meditaties en een lichte vorm van Shiatsu. Dus ik wijk af van de doorsnee Reiki methode en gebruik altijd een vorm van psychologie en mijn aangeboren paranormale gave. Daarom noem ik dit ook geen Reiki maar Life Force Energy Healing (Reiki+).

Dit is mijn verhaal in het kort samengevat en het komt natuurlijk zeer strak en zakelijk over.

Mijn karakter is ook absoluut professioneel maar ik hou van humor en lachen en dit zul je dan ook meemaken als je bij mij komt voor een consult.

Want humor en lachen zijn de wapens tegen verdriet en leed.  Je hebt geen controle over wat mensen zeggen of doen maar wel over het feit hoe jij er mee omgaat dus kun je beter lachen dan maak je het al een stuk lichter voor jezelf.

Doe wat je kunt en doe dat met plezier en de rest is voor een andere keer!

 Wil je meer weten over mijn aanpak, heb je vragen of wil je een afspraak inplannen, neem dan contact met me op via de contactpagina!

Graag zou ik jou ook willen helpen de weg naar jezelf te vinden!